luni, 15 februarie 2010

Nu mai am mai pe nimeni .

Nu mai am mai pe nimeni . Ma simt ca si acea umbra ce o lasi in urma ,satul de ea ,o pata a existentei lasata sa se stearga .
De ce trebuie mereu sa ma apropii eu de cineva? De ce eu trebuia sa fac tot ,iar apoi lumea sa ma lase in urma?Pur si simplu ...de ce?
Mai am o singura prietena foarte buna ,in rest multi prieteni ,dar nici unul foarte apropiat. M-am saturat sa vorbesc uc cineva ,sa zica "Da,bine" si sa mearga dupaia la altcineva .
Am facut greseli la viata mea destule si eu ,am pierdut oameni importanti din viata mea din cauza lor sua din cauza mea ,dar ... nu stiu cum pot repara greselile . De ce in ziua de azi ,atunci cna dchia riti pare rau pentur un lucru si vrei sa indrepti ceva ,nu se mai poate ? De ce lumea in ziua de aiz nu mai asculta?

Cea mai nesimtit intrebare este mereu "De ce? " ,pentru ca in majoritatea cazurilor nu are raspuns.
Bine ,un lcuru cer si nu cred ca este asa greu ..vreau pe cineva care sa ma inteleaga si sa nu ma uite in urma dupa orice lucru . Chiar este asa mult ?

Un comentariu:

  1. Emooo, lol, uite cine vorbeste!
    12 ani si vorbesti deja despre greseli ancestrale ce ti-au sfaramat lumea, experienta de viata acumuluata, sfarsita printr'un final apoteotic.
    Iti inteleg sentimentele, de foarte multe ori ti le impart, doar ca....axeaza'te pe axa fericirii, incearca macar!;)

    RăspundețiȘtergere