joi, 4 martie 2010

Asta va fi lung,presimt.

Okei ,deci vreau s afac un posr lung ,ca sa ma descarc.Am plans destul azi si am nevoie de asta.
Ma simt nasol. Ma simt singura. Simt c anu mai am aproape pe nimeni . Simt cum se pierd bucati din mine ... simt c anu mai pot. Suna a pesimism total ,dar am o perioada foarte proasta. Mi-am inceput primavara dea dreptu' cu stangu.

Simt ca eu tin prea mult la unele persoane si ca ele nu tin la mine nici cat un varf de boaba de mazare. Mda, si trist e ca uneori este adevarat. In cateva cazuri ,recunosc ,este vina mea ,da rn u mereu . Nu este vina nimanui. Este vina mea ,ca tin prea mult la unele persoane si nu vad ce ar trebui sa vad. Nu vad stalpii care m-ar sustine si ma prind de franghii . Si vreau ...sa-mi cer scuze ,in unele situatii .

Vreau sa ii cer iertare Ioanei si sa-i multumesc,pentru ca mereu mi-a spus acelasi lucuru si eu d emulte ori nu am crezut-o . Desi ma indoiesc de ea uneori ,imi arata ca n-am motive si ca imi este mereu alaturi . Este omenesc sa ierti ,dar este divin sa ierti .Ceea ce face.O iubesc mult ,ca si prietena.

In aceeasi masura vreau sa ii cer iertare Irinei ,pentru ca nu am pretuit-o la adevarata ei valoare. Dupa certuri inutile ,nervi eliberati fara sens ,discutii in contradictoriu si timp pierdut nevorbindu-ne din ...habar n-am ce motive ,mi-a aratat ca are un lucru divin in ea : iertarea. I-am aratat de doua ori tradare ,si mereu mi-a deschis bratele ,ridicandu-ma si ajutandu-ma sa merg mai departe. Am lasat-o balta, am fost egoista,dar nu m-a lasat niciodata si ii multumesc enorm pentru asta . O iubesc ca si prietena si mereu va ramane ceva in mien din ea ,chair daca nu stie asta .

Pentru copilele alealalte trei ,pe care doua am avut sansa sa le cunosc "3D " , Stefania , Alessandra si Denisa [Michiyo] vreau s ale multumesc enorm ...ca m-au acceptat asa cum sutn si ca imi sunt alaturi mereu . Si vreau sa-mi cer iertare nespus de mult de la Denisa ,cu care n-am mai vorbit mult timp o vreme ,fara motiv ... imi pare rau si as vrea sa stie ca ea a fost prima mea prietena virtuala si ca ea m-a invatat multe lucruri si mi-a dat multe sfaturi >:D< . Si Alessei vreau sa-mi cer scuze ,ca aveam aproape luni in care ziceam tri cuvinte si atat . Ea mereu ma facea sa rad cand plangeam prin simplul ei fel de a fi si ca este o persoana minunata. Steph imi ets efoarte asemanatoare si ne plangem una aleilalte ,sfatuindu-ne cantre "babe" . Multumesc ca ma suporti ,copiluu. Effie ,Bya ,n-am mai vorbit cu mult ,ne-am uitat ,da rimi etse enorm de dor de voi . As vrea sa fim din nou prietene cum eram inainte !

Oanaa ,mie dor de tine ,fataa . Mersi ca m-ai suportat la gradinita cu toate fitele mele de pe atunci si ca ti-ai amintit de mine dupa atatia ani . Pe tine si pe Alin va cunosc de aproape 10 ani ,ceea ce e incredibil . Te loove >:D< ! Patrii ,desi ne certam din nimicuri ,eu mereu te-am con siderat una dintre prietenele cu care pot vorbi ,desi tu mi-ai zis ca nu vrei bff-uri pentru ca nu vrei sa suferi . Eu te vreau ca best friend !

Ana ,desi nu situ ce sa cred,daca imi esti prietena buna sau ti mai mult al celalalte ,desi mai ranit cand am fost prietene bune pana pe a2a si apoi mai uitat in favoare Ralucai , vreua s ane intelegem .

Denisa Me. , imi pare enorm de rau ca te-am judecat pe nedrept si ca nu te-am apreciat asa cum esti . Desi suntem amandoua unvorba uneori ,ma pot baza mereu pe tine si sper c ama poti ierta :) .

Bammbz ,desi am vorbit putin si la inceputn stiu c anu mai suportat , ai acel ceva ce ma face sa simt ca ...imi esti prietena. Si sper s ama ierti ca ...vorbim rar.

Bertaa ,femeie ,desi am avut mutle prietene comune ,nu te-am considerat multa vreme prietena. Dar ador glumele tale ,iubiree >:) !

Imi pare rau si in fata lui, ca l-am zapacit atat timp ... simt ca n-a avut sens ...

Vreau ...vreau sa simt ca tine cineva la mine ,sa simt caldura aceea numita prietenie ,sa ma simt si eu ...importanta. Atat . Nu cer mult . rTin prea mult la cie din jur si ei nu stiu cat tin.

Un comentariu:

  1. Hey... merci ca ti`ai amintit de mine!
    Adevarul e ca... oamenii se schimba. Nu neaparat in rau sau in bine. Pur si simplu se schimba, si astfel isi schimba traiectoria, care de cele mai multe ori nu coincide cu persoanele din jurul lor. :)

    Nu stiu daca ai prins ideea... :)
    Oricum eu mereu voi fi acolo cand ai nevoie de un sfat, sau de o gluma.
    Sunt doar la doua clikuri distanta ;)
    Sau la un telefon. ;))

    noapte buna >:D<

    RăspundețiȘtergere