miercuri, 3 martie 2010

Rap-ul romanesc.

E o chestie care am vrut sa o spun de mult ,da' n-am avut ocazia.
Bai , rapperi nostri chiar au melodii mult mai bune decat pitipoancele noastre de pe Mtv sau alte programe :]] .
Ascultam acum veritasaga-Copilul din mine si ...e fabuloasa. Ascultati Veritasaga, Adda, Justus [mai ales :x] ,Bitza ,Codu penal ,Maximillian etc. si o sa vedeti ce vorbesc.
Versurile mi se par mult mai ... te ating mult mai usor la suflet ,sunt mult mai profunde . La mult melodii rap mi-au dat lacrimile ,sincer. In perioadele mele mia grele ,I-podul cu melodiile lor canta-mi in urechi si ..ma linisteam . Nu am ce zice.
Melodii <33:
Justus- Doi copii [am ascultato de 200 de ori si de 200 de ori am suspinat la ea :xx ]
Justus- One life one love
Justus- More than friends
Justus-Te tin aproape
Adda-Noi doi
Adda- Prietenie fumata
Adda- Minti murdare facute praf
Codu penal- Prin ochii mei
Cabron feat. Puya- Viata bate filmul
Cabron feat. Iony si Puya- Lumea te vinde
Acoustic- El si ea
Mecena- Suflete pereche
Bitza-Tanar cat mai tarziu
Liric- Nu mai suntem impreuna

Si mai sutn . Dar am un lapsus :]] . Ele mi-au scris 2 ani <333 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu